N | მეცადინეობის ტიპი | თემა | დავალება |
1 | ლექცია 1 |
მისალმება, გაცნობა, მიზნებისა და მოლოდინების იდენტიფიცირება სურსათის უვნებლობისა და HACCP სისტემის ისტორია (Codex Alimentarius, ISO 22000, GFSI, FSMA, EU laws, key definitions) |
|
2 |
ლექცია 2 |
„წინასწარი აუცილებელი პროგრამები კოდექს ალიმენტარიუსის მიხედვით“ GMP, GHP, sanitation, pest control, traceability, supplier control. |
ტესტი: წინასწარი აუცილებელი პროგრამების თვითშემოწმებისთვის; |
3 | ლექცია 3 |
„HACCP სისტემის მოსამზადებალი სამუშაოები, 5 ეტაპი და 7 პრინციპი“ |
|
4 | ლექცია 4 |
„სექტორული სპეციფიკაციებისა და ტექნოლოგიური სქემების შემუშავება“ | |
5 | ლექცია 5 |
„სექტორული სპეციფიკაციებისა და ტექნოლოგიური სქემების შემუშავება“ | |
6 | ლექცია 6 |
„სურსათის უვნებლობის საფრთხეები (ფიზიკური, ქიმიური და ბიოლოგიური) და რისკები“ |
დავალება: საფრთხეების იდენტიფიცირება.
|
7 | ლექცია 7 |
„საფრთხის ანალიზის მეთოდოლოგია, საფრთხის ანალიზისა და ჰასპის გეგმების შემუშავება“ |
დავალება: Product specification, Flow chart, HACCP Plan, Hazard analysis. |
8 | ლექცია 8 |
„დავალების განხილვა“ |
|
9 | ლექცია 9 |
„სურსათის უვნებლობის საკანონმდებლო მოთხოვნების მიმოხილვა“ სექტორების მიხედვით:
|
|
10 | ლექცია 10 |
ტექნიკური რეგლამენტი - „მომხმარებლისათვის სურსათის შესახებ ინფორმაციის მიწოდების თაობაზე“
|
დავალება 1 :
|
11 | ლექცია 11 |
განვლილი საკანონმდებლო მასალის შეჯამება, კითხვების განხილვა, დავალებების შესრულება | დავალება 1 – „სურსათის დამუშავების სახელმძღვანელო, ფერმიდან სუფრამდე“ - გაცნობა |
12 | ლექცია 12 |
პროცედურებისა და დანართების სტრუქტურა და ნიშანდება “სტანდარტული საოპერაციო მეთოდები“ 1-10 პროცედურის განხილვა |
|
13 | ლექცია 13 |
“სტანდარტული საოპერაციო მეთოდები“ 11-20 პროცედურის განხილვა |
|
14 | ლექცია 14 | “სტანდარტული საოპერაციო მეთოდები“ 21-30 პროცედურის განხილვა |
დავალება: სტანდარტული საოპერაციო მეთოდის შემუშავება; დავალება: ყოველდღიური ინსტრუქციის შემუშავება CANVA-ში |
15 | ლექცია 15 |
ვერიფიკაციის პროგრამისა და ვალიდაციის გეგმის შეგდენა | |
16 | ლექცია 16 |
შემუშავებული სოპის განხილვა, შეჯამება: „თორმეტი ნაბიჯი ჰასპის სისტემის დასანერგად“ |
მე-14 ლექციის დავალების განხილვა |
17 | ლექცია 17 |
„მასალის გამეორება, ფინალური გამოცდის თემებზე მუშაობა“ | |
18 | ლექცია 18 |
„ფინალური გამოცდის სიმულაცია“ | |
19 | ფინალური გამოცდა |
აუდიტორიაში შეხვედრა, ფინალური გამოცდა |